609 760 075 - 93 408 48 87

Cuina pròpia i ecològica

El menjador és un espai educatiu on s’aprenen hàbits i conductes fonamentals per a la vida. La cuina és pròpia i els menús estan suepervisats pel servei pediàtric i nutricionista de l’escola i correspon a les recomenacions de la Generalitat de Catalunya per a una alimentació saludable a l’etapa escolar.

Conscients de la importància de la salut i d’una bona alimentació des de ben petits, l’escola ha introduït aquests darrers anys el menjar ecològic com són l’arrós, la llegum, la pasta i el iogurt. Alhora tots els plats estan cuinats amb oli d’oliva.

Tant el menjador com l’espai de descans despres de dinar és vigilat per les pròpies tutores i mestres de l’escola. En el temps lliure al pati de migdia s’organitzen jocs i activitats divertides en anglès pels més grans.